Wizpedia101
Advertisement
Wizpedia101

Ποικιλία Τεράτων.png

Ξυπνήστε το θηρίο μέσα σας και συμμαχήστε με άλλους μάγους σε μια προσπάθεια να νικήσετε τα πιο άσχημα τέρατα. Αντίθετα με το Κυνήγι Τερατοσελήνης, το Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης είναι PvE event. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα παίζετε εναντίον άλλων παικτών, αντίθετα ο εχθρός σας θα είναι ο χρόνος και τα τέρατα. Οι διαθέσιμες "Μορφές Τεράτων" είναι ίδιες και στα δύο event. Εάν έχετε ξεκλειδώσει και αναβαθμίσει μία "Μορφή Τέρατος" στο ένα event, θα είναι διαθέσιμη και στο άλλο επίσης.

Ανταμοιβή επίπεδο 2.png

Για να ξεκλειδώσετε μία "Μορφή Τέρατος" το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα Χρυσό Είδωλο Τερατοσελήνης και παραμένει μόνιμα σε αυτόν τον χαρακτήρα.

  • Τερατοσελήνη1.png
    Στον Αρχηγό όταν το Event είναι ενεργό θα βρίσκεται η Άρτεμις Νεοσελήνη που μπορεί να μιλήσει ο μάγος για να μάθει τα βασικά για τις μάχες.
  • Κοντά στην Άρτεμις Νεοσελήνη βρίσκεται ο Άκτεον που δίνει συνταγές για φυτά και ρούχα με θέμα το Κυνήγι Τερατοσελήνης.
  • Αριστερά του Άκτεον βρίσκεται ο Καλλιεργητής Τερατοσελήνης, εκεί μπορεί ο μάγος να φτιάξει *Σπόρους Τερατοσελήνης που έχει αγοράσει την συνταγή τους από τον Άκτεον.
  • Δεξιά του Άκτεον βρίσκονται οι Αναβαθμίσεις Μορφών Τεράτων, εκεί ο μάγος μπορεί να δει τι Μορφές Τεράτων υπάρχουν, τα ξόρκια τους καθώς και να ανεβάσει το επίπεδο και την βαθμίδα αυτών των μορφών.
  • Μελέαγρος ποικλία τεράτων τερατοσελήνης.png
    Επίσης υπάρχει ο Μελέαγρος ένας Αετός από την Υδρέα που θα δώσει επιπλέον κίνητρα στους μάγους να συμμετάσχουν στο event, με την αποστολή Πρόκληση Τελικού Αντιπάλου Τερατοσελήνης

Αντικείμενα

Το event έρχεται με πολλά ιδιαίτερα αντικείμενα τα οποία είναι ίδια με το Κυνήγι Τερατοσελήνης. Αυτά είναι:

Μορφή.png

Η συμμετοχή στο παιχνίδι γίνεται όταν μαζευτούν 6 παίκτες. Εφόσον οι παίκτες επιβεβαιώσουν την συμμετοχή τους, το παιχνίδι ξεκινάει. Αρχικά, οι παίκτες μεταφέρονται στην Αίθουσα Τερατοσελήνης και καλούνται να διαλέξουν έναν από τους 10 Πολυμορφισμούς ή αλλιώς "Μορφές Τεράτων". Στην συνέχεια, μέσω δύο τηλεμεταφορέων πηγαίνουν στην Αρένα.

Μορφές Τεράτων

Στον τομέα αυτόν υπάρχουν κάποιες βασικές πληροφορίες για τις μορφές των τεράτων. Για αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα των Μορφών Τεράτων. Οι Βαθμίδες και τα Επίπεδα λειτουργούν ακριβώς το ίδιο με τις Μορφές Τεράτων στο Κυνήγι Τερατοσελήνης.

  • Λάβετε υπόψη ότι με την αύξηση του επιπέδου μιας Μορφής Τέρατος έχετε ταυτόχρονα και αύξηση της βαθμίδας στον ίδιο βαθμό και διατηρείτε στο χαρακτήρα σας για όλα τα μελλοντικά παιχνίδια και των δύο event.

Συμμετοχή και Τοποθεσία του Event

Γάμμα Event.png

Συμμετοχή μπορούνε να βάλουνε όλοι οι μάγοι που έχουνε φτάσει στο επίπεδο 10. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του Γάμμα στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας. Από εκεί, μπορείτε να δείτε όλα τα τρέχοντα events αλλά και τον Πάπυρο Τύχης. Κάνοντας κλικ στο πλαίσιο "Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης", θα εμφανιστεί η πρόοδό σας στην τρέχουσα μπάρα προόδου. Πατώντας συμμετοχή θα εμφανιστεί και ένας μίνι οδηγός που σας καθοδηγεί πριν συμμετάσχετε στο παιχνίδι.

Πλαίσιο Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης.png

Σύστημα Μάχης

Ομάδες

Αρχικά οι μάγοι δημιουργούν μία ομάδα 6 ατόμων που  έχει το δικό της κανάλι συνομιλίας μέσα στον αγώνα.

Στόχος

Στόχος είναι να νικηθούν όλα τα τέρατα στους γύρω δακτυλίους ώστε να ανοίξει η σπείρα και να καταφέρουν οι μάγοι να νικήσουν έναν δυνατό αρχηγό στη μέση του χάρτη  προτού την λήξη του χρόνου για να μπορέσουν  να περάσουν στο δεύτερο στάδιο και ολοκληρώνοντας και αυτό στο τρίτο.

Πως λειτουργεί

Καθώς οι παίκτες μπαίνουν στο πεδίο της μάχης υπάρχουν διάσπαρτα τέρατα στον χάρτη. Θα πρέπει να νικήσετε τα τέρατα σε τρεις δακτυλίους μάχης, για να πολεμήσετε έναν δυνατό αρχηγό στη σπείρα το κέντρο του χάρτη. Κατά τη διάρκεια της μάχης σας με τον αρχηγό υπάρχουν κάποια τέρατα εκτός της μάχης στη σπείρα που αν τα νικήσουν κάποιοι παίκτες από την ομάδα θα ξεκλειδώσουν βοηθητικά ξόρκια για τους  μάγους που μάχονται στην σπείρα. Αν καταφέρετε να νικήσετε τον αρχηγό στον χρόνο που απαιτείται τότε θα περάσετε στο 2ο στάδιο. Αν καταφέρετε να περάσετε γρήγορα και τα τρία στάδια νικώντας τα τέρατα και τους αρχηγούς στον χρόνο που έχετε στην διάθεσή σας, τότε θα κερδίσετε όλο το event.

  • ΠΡΟΣΟΧΗ

Είναι ένα δύσκολο event και χρειάζεται συνεργασία και στρατηγική για να καταφέρετε να ολοκληρώσετε τα στάδια μέσα στο χρόνο που έχετε. Ένας προτεινόμενος τρόπος είναι να μοιραστούν οι μάγοι σε 3 ομάδες ώστε αρκετά γρήγορα να νικήσετε τα τέρατα. Η ομάδα που θα τελειώσει πιο γρήγορα τη μάχη μπορεί να ψάχνει για το Χρονόστρακο το οποίο θα δώσει 2 έξτρα λεπτά στο πεδίο της μάχης. Επιλέγοντας με τακτική τις μορφές που θα μπουν στη μάχη με τον αρχηγό οι δύο μάγοι που θα παραμείνουν εκτός μπορούν να κάνουν μάχες με τα τέρατα έξω από τη σπείρα βοηθώντας έτσι την ομάδα που μάχεται τον αρχηγό με επιπλέον δυνατά ξόρκια, να νικήσει. Επίσης βοηθά αρκετά στις μάχες, στις μορφές που επιλέγονται να υπάρχουν και αμυντικές και επιθετικές μορφές Τεράτων.

Πεδίο Μάχης

Το πεδίο μάχης είναι η αρένα στον οποίο λαμβάνει χώρα το event. Τα βασικά στοιχεία κάθε πεδίου μάχης είναι τα εξής:

Αίθουσα Τερατοσελήνης

Οδηγός Τερατοσελήνης (αίθουσα τερατοσελήνης).png

Είναι η αίθουσα που εισέρχονται αρχικά οι παίκτες και μπορούν να διαλέξουν κάποια μορφή τέρατος. Στον χώρο αυτό βρίσκονται ίχνη υγείας, ίχνη βόλων και οι τηλεμεταφορείς που οδηγούν στην αρένα.

Πεδίο Κυνηγιού

Πεδίο κυνηγιού.png

Ως Πεδίο Κυνηγιού ορίζεται ο χώρος στον οποίο τηλεμεταφέρεται ο παίκτης από την Αίθουσα Τερατοσελήνης και περιλαμβάνει τα παρακάτω:

Δακτύλιος Μάχης

Τρία γκρουπ τεράτων θα εμφανιστούν σε διαφορετικούς δακτυλίους μάχης στο χάρτη. Τέρατα εμφανίζουν συγκεκριμένοι δακτύλιοι μάχης κατά την διάρκεια των συγκεκριμένων σταδίων. Υπάρχουν 4 δακτύλιοι μάχης από τους οποίους μπορούν να εμφανιστούν τα Τέρατα  *επισημαίνονται στο παρακάτω διάγραμμα. Όταν νικηθούν θα εμφανιστούν τηλεμεταφορείς τριγύρω στο πεδίο μάχης που θα μεταφέρουν τους μάγους στο κέντρο του χάρτη στον δακτύλιο μάχης Σπείρα όπου θα υπάρχει ο Αρχηγός με τα τσιράκια του. Στη διάρκεια της μάχης με τον αρχηγό στο πεδίο μάχης εμφανίζονται τέρατα που θα προμηθεύσουν τους μάγους με Ξόρκια Κύκλου μάχης μόλις νικηθούν.

Διάγραμμα δακτύλιος μάχης.png
  • 1: Αστέρι
  • 2: Σελήνη
  • 3: Ήλιος
  • 4: Μάτι
  • 5: Σπείρα
  • 6-9: Πρόσθετοι Δακτύλιοι Μάχης

Στο πρώτο στάδιο τα τέρατα θα εμφανιστούν στο Αστέρι «1», στη Σελήνη «2» και στον Ήλιο «3». Τέρατα θα εμφανιστούν στη Σελήνη, στον Ήλιο, και στο Μάτι «4» στην αρχή του δεύτερου σταδίου. Και στην αρχή του τρίτου σταδίου, τέρατα θα εμφανιστούν στο Αστέρι, στον Ήλιο και στο Μάτι. Μόνο ο αρχηγός και τα τσιράκια του θα εμφανιστούν στη Σπείρα «5». Στους πρόσθετους δακτύλιους μάχης «6-9» εμφανίζονται τέρατα όταν ανοίξει ο αρχηγός, από τα οποία το καθένα προσφέρει διαφορετικά Ξόρκια Κύκλου μάχης να αποκτηθούν.

Χρόνος

Μόλις οι μάγοι μεταφερθούν στην Αίθουσα Τερατοσελήνης, τους δίνονται 60 δευτερόλεπτα για να προετοιμαστούν όπου μπορούν να επιλέξουν τη Μορφή Τέρατος, να αγοράσουν Κάρτες Μάχης από τον Άκτεον και να συζητήσουν στρατηγική. Μόλις λήξουν τα 60 δευτερόλεπτα και οι μάγοι μπουν στο πεδίο μάχης, ξεκινά ένας  χρονοδιακόπτης με 10 λεπτά στο ρολόι. Οι Μάγοι πρέπει να ολοκληρώσουν  το Στάδιο 1 πριν λήξει αυτό το χρονόμετρο, διαφορετικά θα χάσουν τον αγώνα. Εάν ο αρχηγός ηττηθεί πριν εξαντληθεί το χρονόμετρο, τότε προστίθενται 12 επιπλέον λεπτά στο ρολόι, μαζί με όσο χρόνο έχει απομείνει από το στάδιο 1. Εάν ο αρχηγός του σταδίου 2  νικηθεί, τότε θα προστεθούν 14 λεπτά στο ρολόι και πάλι προστίθεται ο  χρόνος που είχε απομείνει από το στάδιο 2. Οι μάγοι μπορούν να δουν πόσος χρόνος απομένει στον αγώνα βλέποντας το χρονόμετρο στο πάνω μέρος της οθόνης τους.

Χρονόμετρο.png

Ίχνη Βόλων

Οδηγός Τερατοσελήνης (ίχνη βόλων).png

Ανάλογα με την μορφή τέρατος μπορείς να έχεις από 0 έως 3 επιπλέον βόλους στην αρχή της μάχης. Τα ίχνη αυτά είναι άσπρα και ταξιδεύουν τυχαία μέσα στο πεδίο κυνηγιού. Τα ίχνη βόλων χρησιμοποιούνται αυτόματα όταν μπεις σε μάχη και με το τέλος της (ή αν φύγεις) πρέπει να συλλεχθούν ξανά για να λάβεις τους επιπλέον βόλους. Επίσης πράσινα ίχνη εμφανίζονται στο πεδίο της μάχης που δίνουν έξτρα ταχύτητα στον μάγο.

Τεφροδόχοι

Οδηγός Τερατοσελήνης (τεφροδόχος).png

Οι Τεφροδόχοι περιέχουν ένα ίχνος Υγείας που επαναφέρει μέχρι 250 ζωή. Μετά την χρησιμοποίησή του χρειάζεται κάποια ώρα μέχρι να δημιουργήσει ένα νέο ίχνος υγείας.

Όστρακα

Όστρακα Τερατοσελήνης.png

Τα Όστρακα στο Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης event λειτουργούν όπως τα Σεντούκια στο Κυνήγι Τερατοσελήνης. Τα περισσότερα από αυτά τα όστρακα ονομάζονται «Νομισματόστρακα»  που περιέχουν Νομίσματα Μάχης και ορισμένες Κάρτες Μάχης. Ωστόσο ένα άλλο σπάνιο είδος οστράκου το «Χρονόστρακο» θα χορηγήσει επιπλέον 2 λεπτά στους μάγους για να ολοκληρώσουν το Στάδιο εάν το βρουν και το ανοίξουν. Μόνο ένα «Χρονόστρακο» μπορεί να εμφανιστεί ανά στάδιο, αλλά δεν θα υπάρχουν από την αρχή. Αφού εξαντληθεί περίπου το ένα τρίτο του χρόνου θα εμφανιστεί  στην οθόνη, "Έρχεται το Χρονόστρακο!!". Αυτό θα γίνει σε όλους τους μάγους, ενημερώνοντάς τους ότι το «Χρονόστρακο» μπορεί πλέον να βρεθεί.

Τα Νομισματόστρακα και τα Χρονόστρακα είναι ίδια στην εμφάνιση και διαφοροποιούνται μόνο όταν φτάνετε κοντά και ελέγξετε το όνομα από πάνω.

Ξόρκια Κύκλου Mάχης

Ανακατεύθυνση Ρεύματος ΙΙ.png

Τα ξόρκια κύκλου μάχης είναι οι ανταμοιβές που αποκτάτε νικώντας τα τέρατα έξω από τη μάχη της Σπείρας. Μόλις ανοίξει η σπείρα η μάγοι που δεν συμμετέχουν στην μάχη μπορούν να κάνουν μάχες με τα τέρατα για να αποκτήσουν ένα στιγμιαίο ξόρκι που θα βοηθήσει την ομάδα τους. Το ξόρκι κύκλου μάχης που δίνει το κάθε τέρας εμφανίζεται σαν εικονίδιο δίπλα στο τέρας που νικήθηκε έτσι ο μάγος ξέρει τι ξόρκι κέρδισε.

Το ξόρκι αυτό θα το αποκτήσουν οι μάγοι που μάχονται στη σπείρα και θα εκτελεστεί στην αρχή του γύρου αφού αποκτήθηκε. Η Άρτεμις Νεοσελήνη θα επιλέξει τυχαία έναν μάγο που θα το εκτελέσει χωρίς κόστος βόλων και θα διακόψει τη μάχη για να εκτελεστεί πριν τη σειρά από οποιαδήποτε άλλου μάγου ή τέρατος. Τα ξόρκια κύκλου μάχης ποικίλουν από απορροφήσεις, προστασίες ή σπαθιά για όλη την ομάδα στη μάχη. Οι μάγοι που συμμετέχουν στη μάχη για την απόκτηση ενός ξορκιού κύκλου μάχης, θα πρέπει να επιλέξουν προσεκτικά ποιο ξόρκι μπορεί να χρειάζεται η ομάδα στη μάχη της σπείρας , οπότε η συνεργασία είναι απαραίτητη.

Ανταμοιβές

Οι ανταμοιβές θα αποκτηθούν από τη στιγμή που θα νικήσετε τα τέρατα κάθε σταδίου. Νικώντας τέρατα εκτός σπείρας θα αποκτήσετε αντιδραστήρια Ρούνους, οι οποίοι είναι χρήσιμοι στο Ντέκαθλο και ένα μικρό ποσό χρυσού. Νικώντας τον αρχηγό και ολοκληρώνοντας κάθε στάδιο αποκτάται ακόμα καλύτερες ανταμοιβές που περιλαμβάνουν:

Πίνακας

Ανταμοιβές θα αποκτήσετε και  αυξάνοντας τη γραμμή προόδου στον πίνακα ο οποίος περιλαμβάνει:

  • Υπόλοιπος χρόνος: Ο χρόνος που απομένει να ολοκληρωθεί το event.
Υπόλοιπος χρόνος ποικιλία τέρατων.png
  • Γραμμή προόδου και εικονίδια ανταμοιβών: Είναι η μπάρα προόδου μαζί με τα εικονίδια ανταμοιβών που σας δείχνουν την πρόοδό σας στο Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης.
Γραμμή και εικονίδια.png
  • Συνολικοί Πόντοι: Οι πόντοι που έχετε συλλέξει στο σύνολο.
Συνολικοί Πόντοι Ποικιλία Τεράτων.png
  • Διπλό Βέλος.png
    Ερωτηματικό και τηλεμεταφορά στο event: Βοήθεια σχετικά με το event και άμεση τηλεμεταφορά στην Αρένα.
  • Δραστηριότητες: Τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε την μπάρα προόδου και να αποκτήσετε πόντους.
Δραστηριότητες Ποικιλία Τεράτων.png

  • Πάπυρος Τύχης.png
    Μην ξεχνάτε, ότι οι πόντοι που κερδίζετε στο event αντιστοιχούν και σε πόντους για την πρόοδό σας στον Πάπυρο Τύχης

Ακολουθούν μερικές από τις τρέχουσες  ανταμοιβές του Ποικιλία Τεράτων Τερατοσελήνης

Τοπ Ανταμοιβή.png
Τοπ Ανταμοιβή 1.png

Τοπ Ανταμοιβή 2.png
Τοπ Ανταμοιβή 3.Png
Advertisement