FANDOM

Παππούς Αράχνη (τέρας)
Παππούς Αράχνη (τέρας)
Ο Παππούς Αράχνη, γνωστός και ως Γέρος Κλώστης είναι ο τελευταίος αρχηγός του Μιράζ. Οι μάγοι πρέπει να τον νικήσουν για να πάρουνε πίσω το Μάτι της Ιστορίας.
Για την NPC εκδοχή του, δείτε: Παππούς Αράχνη.
Επίπεδο:17
Πόντοι Ζωής:75.000
Κατηγορία:Αράχνη
Σχολή:Σχολή ΣκιάςΣχολή Καταιγίδας
Τύπος:Αρχηγός
Διάτρηση:7%Διάτρηση (εικονίδιο)
Ζημιά:120%Ζημιά
Ενίσχυση:10% Σχολή Μύθου 
Αντίσταση:40% Σχολή Καταιγίδας Σχολή Σκιάς
20% Σχολή Ζωής Σχολή Πάγου Σχολή Πυρός Σχολή Θανάτου Σχολή Ισορροπίας 
Ζαλίζεται:Όχι
Εξαπατάται:Όχι
Τοποθεσίες:

Μιράζ
  Χρονοδακτύλιος
   Βόρεια Άμμος Χρόνου

Διάλογος

"Επιτέλους, η αναπόφευκτη αναμέτρηση μεταξύ των δυνάμεων του φωτός και του σκότους! Όμως δεν είναι πάντα όλα άσπρα ή μαύρα, έτσι; Η μάχη είναι αναπόφευκτη. Κι επειδή η Άμμος Χρόνου είναι πολύ ανακατεμένη, θα δώσει στη μάχη μια χροιά απρόοπτου. Ποιός ξέρει; Ίσως και να νικήσεις με την βοήθειά της. Βέβαια, οι πιθανότητές σου να νικήσεις ένα ανώτερο ον σαν εμένα... αυτές δεν είναι πολύ καλές. Αλλά βάλε τα δυνατά σου!"

Σημειώσεις

Το σεντούκι δεύτερης προσπάθειας θα εμφανιστεί μετά την μάχη.

Κλεψιές

  • "Άργησες... ή μήπως ήρθες νωρίς;" - Αν κάποιος μάγος μπει στη μάχη μετά τον δεύτερο γύρο, ο Παππούς Αράχνη θα κάνει μια εκδοχή Σκιάς του ξορκιού Τρελός Κεραυνός, που κάνει 2.000 Σχολή Σκιάς Ζημιά και αφαιρεί 3 βόλους.
  • "ΔΕΝ θα με νικήσεις!" - Στην αρχή του πρώτου γύρου, ο Παππούς Αράχνη θα καλέσει ένα τσιράκι Αραχνούλα. Θα γίνει ενεργό στον επόμενο γύρο και θα κάνει έναν μόνιμο Φρουρό Σκιάς που παρέχει Απορρόφηση 90%, +80 Μπλοκ Κρίσιμου, και -30% Εισερχόμενο Ζημιά.
  • Αφού νικηθεί, θα καλέσει άλλη τρεις γύρους μετά. Μόνο μια Αραχνούλα μπορεί να βρίσκεται στον κύκλο κάθε φορά.
  • Συνολικά, καλεί τόσες Αραχνούλες όσοι και οι μάγοι που βρίσκονται στη μάχη. Μετά από αυτό τον αριθμό, θα τις καλεί ανεπιτυχώς.
  • "Ο τροχός ακόμα γυρίζει! Ω, τι διασκέδαση!" - Στο τέλος κάθε τρίτου γύρου, ο Παππούς Αράχνη θα κάνει ένα ξόρκι που αλλάζει τη σειρά της μονομαχίας.
  • "Αχ χρόνε, δες τι απέγινα!" - Στο τέλος τυχαίου γύρου, ο Παππούς Αράχνη θα κάνει μια εκδοχή Σκιάς του ξορκιού Ανταλλαγή που κλέβει κάθε θετικό Γούρι και Ασπίδα από τους μάγους.
  • "Εξεπλάγην; Κι εγώ!" - Σε τυχαίο γύρο θα επιτεθεί σε κάποιον μάγο και μετά θα κάνει Θεραπευτικό Ρεύμα.
  • "Είχες την ευκαιρία σου. Τώρα θα το λήξω." - Ο Παππούς Αράχνη θα κάνει Σιδερένιο Σουλτάνο.
  • "Αυτή είναι η σωστή σκέψη!" - Αν μια Προσποίηση τοποθετηθεί σε εκείνον, θα ανταλλάξει τις παγίδες με αυτόν που την έκανε. Αυτό αποφεύγεται με Αποζημίωση ή Τήξη.
  • "Ο χρόνος πρέπει να ποτιστεί με χάος και να κυλάει σε ΟΛΕΣ τις κατευθύνσεις!" - Αν κάποιος μάγος κάνει Κακό Τζούτζου πάνω του, θα κάνει Θυσία (Θανάτου) στον εαυτό του.

Σημειώσεις Ξορκιών

Φυσική Επίθεση:

  • Κάνει 110 Σχολή Σκιάς Ζημιά ανά βόλο.
ΑιγίδαΑποζημίωσηΑλάθητοΜεγέθυνσηΘεραπευτικό ΡεύμαΞίφος Καταιγίδας
ΑνεμοθύελλαΟργή της ΡουσάλκαΤρελός ΚεραυνόςΒασίλισσα ΚαλυψώΣιδερένιος ΣουλτάνοςΆρχοντας Καταιγίδας
ΛεβιάθανΚουκουβάγια ΚαταιγίδαςΝεράιδαΘυσία (Θανάτου)Νόβα ΙσχύοςΛερναία Ύδρα
ΧίμαιραΈνθετη Οργή

Χρυσό:

Καπέλα:

Τήβεννοι:

Μπότες:

Αθάμια:

Φυλαχτά:

Δαχτυλίδια:

Ραβδιά:

Τράπουλες:

Οικιακός Εξοπλισμός:

Κάρτες Θησαυρού:

Αντιδραστήρια:

Σνακ:

Κοσμήματα:

Κατοικίδια:

Σπόροι:

Μεταφορικά:

Ξόρκια:

Information Λείπει Ξόρκι
Στην παρούσα σελίδα λείπει ένα ή περισσότερα ξόρκια . Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν αυτό αποκτηθεί και προστεθεί.
Information Θέλει Περιεχόμενο
Στην παρούσα σελίδα λείπουν κάποια στοιχεία. Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν τα προσθέσετε