FANDOM

Αν ψάχνεις κάποια συγκεκριμένη εκδοχή του Μάλιστερ, δες Μάλιστερ Ντρέικ (αποσαφήνιση).

Μάλιστερ ο Αθάνατος (Σκοτεινόβαλτος)
205px
Αφού ξεφεύγει από το Σίμπαλμπα, ο Μάλιστερ καλεί τους μάγους σε μια μονομαχία. Όταν νικηθεί, θα ξαναεμφανιστεί ως Σκιάς.
Επίπεδο:16
Πόντοι Ζωής:30.000
Κατηγορία:Απέθαντος
Σχολή:Σχολή Θανάτου
Τύπος:Αρχηγός
Διάτρηση:40%Διάτρηση (εικονίδιο)
Ζημιά:25%Ζημιά
Ενίσχυση:40% Σχολή Ζωής
20% Σχολή Μύθου
??% Σχολή Ισορροπίας
Αντίσταση:60% Σχολή Θανάτου
20% Σχολή Καταιγίδας
Ζαλίζεται:Όχι
Εξαπατάται:Όχι
Τοποθεσίες:

Μαγούπολη
  Κάστρο Σκοτεινόβαλτου
   Νεκροταφείο

Διάλογος

"Να 'μαστε λοιπόν! Εσύ, τρέμοντας μέσα στα τεράστια ρούχα σου, κρατώντας σφιχτά το μικροσκοπικό σου μαγικό ραβδί, λουσμένος σε βρομερό ιδρώτα από το φόβο σου. Ενώ εγώ αγάλλομαι για το επίπεδο ειδίκευσής μου στη μαγεία! Νομίζω πως κατά κάποιο τρόπο σου χρωστάω χάρη. Αν δε με είχες ωθήσει στο κενό και δεν είχες εξολοθρεύσει τη Μοργκάνθη, δε θα ήμουν σε θέση να τα καταφέρω. Στην πιο σκοτεινή μου στιγμή, άνοιξαν ξαφνικά οι πύλες της Σπείρας και έγινα κάτοχος της μαγείας της σκιάς. Όταν θα είσαι μια απλή ανάμνηση και ένας σωρός σκόνης που θα πάρει ο άνεμος, εγώ θα δώσω στη Σύλβια πνοή και θέρμη. Τότε θα μπορέσουμε επιτέλους να κάνουμε τη ζωή που πάντα ονειρευόμασταν, με ηρεμία και γαλήνη. Ας πάρουν οι σκιές όλους αυτούς που θα σταθούν στο δρόμο μας! Σε προκάλεσα σύμφωνα με τον αρχαίο νόμο του Καν Νταβάζι. Τώρα το ζήτημα είναι δικό μου και δικό σου, μάγε/μάγισσα. Ετοίμασε τα ξόρκια σου και αντιμετώπισε τον ψυχρό θυμό μου!"

Σημειώσεις

Τα τσιράκια βγαίνουνε και στις 7 σχολές. Σε κάθε μάχη βγαίνουνε 3 τυχαία τσιράκια

Κλεψιές

  • "Κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει!" - Στην αρχή του πρώτου γύρου, ο Μάλιστερ θα κάνει Σχολή Σκιάς Πρόκληση στον πρώτο μάγο.
  • "Αυτό που ήταν δικό σου, είναι τώρα δικό μου!" - Αν ο μάγος κάνει Ξίφος Πεδίο Ζημιά Γούρι (π.χ. Ξίφος Ισορροπίας, Ξίφος Δράκου, κλπ.) ή θετική Πεδίο Ασπίδα (π.χ. Ασπίδες), θα κάνει Κλοπή Γουριού ή Κλοπή Προστασίας στον μάγο που έλαβε το ξόρκι.
    • Τα ξόρκια των κατοικιδίων θα ενεργοποιήσουν αυτή την κλεψιά.
    • Αν χρησιμοποιηθεί ομαδικό ξόρκι, όπως η Ξιφοκαταιγίδα ή η Ασπίδα Λεγεώνας, θα αφαιρεθεί μόνο από αυτόν που έκανε το ξόρκι.
    • Δευτερεύουσες επιδράσεις από ξόρκια, όπως η ασπίδα του Φρικτού Υφαντή δεν ενεργοποιούν αυτή την κλεψιά.
  • "Τα ξόρκια σου περνάνε πάνω μου χωρίς να κάνουν τίποτα!" - Αν τοποθετηθεί παγίδα Πεδίο Ζημιά Παγίδα (π.χ. Προσποίηση, Κατάρα, κλπ.) ή αρνητικό γόυρι Γούρι (π.χ. Μαύρος Μανδύας ή διαλύσεις) στον Μάλιστερ, θα κάνει Εξαγνιστική Προστασία ή Εξαγνιστικό Γούρι στον εαυτό του.
    • Δευτερεύουσες επιδράσεις από ξόρκια, όπως το αρνητικό -90% του Ιφρίτ επίσης ενεργοποιούν αυτή την κλεψιά.
    • Τέτοια ξόρκια που όμως επιδρούν σε όλους τους εχθρούς δεν ενεργοποιούν την κλεψιά.
    • Η Μόλυνση εξαιρείται και δεν ενεργοποιεί την κλεψιά.
    • Αν χρησιμοποιηθεί Αφοπλισμός Στοιχειών ή Αφοπλισμός Πνευμάτων, θα αφαιρέσει και τα τρία.
    • Αν χρησιμοποιηθεί Αδυναμία, δε θα τη σπάσει αλλά θα την αφαιρέσει με Ενίσχυση.
  • "Μπορείς να αντέξεις τη ματιά μου;" - Όταν ο Μάλιστερ χτυπηθεί από ατομικό ξόρκι ζημιάς, θα κάνει Μαύρο Μανδύα στον μάγο που του επιτέθηκε.
    • Το Μαστίγιο Σκιάς αφαιρεί τον Μαύρο Μανδύα όταν γίνει το ξόρκι επίθεσης.
    • Τα ξόρκια επίθεσης των κατοικιδίων ενεργοποιούν αυτή την κλεψιά.

Κύκλοι
Η πρώτη μορφή του Μάλιστερ κλέβει με δύο κύκλους, τον Κύριο και τον Δευτερεύων που λειτουργούν ταυτόχρονα.

Κύριος Κύκλος:
Ο Κύριος κύκλος επαναλαμβάνεται κάθε 5 γύρους.
  • "Να φοβάσαι τη δύναμη της Δρακοτοπίας." - Στο τέλος του τρίτου γύρου σε αυτό τον κύκλο, ο Μάλιστερ θα μεταμορφωθεί σε Δρακοειδές και θα επιτεθεί τυχαία σε κάποιο μάγο με 535 Σχολή Σελήνης Ζημιά και καταστροφή αύρας Αύρα.
  • "Ένα δώρο από τον Τάρταρο." - Στο τέλος του τέταρτου γύρου, θα κάνει μια Σχολή Ήλιου εκδοχή του Θανάσιμου Μινώταυρου.
  • "Να σε βρει η Κατάρα μου!" - Στο τέλος του πέμπτου γύρου, θα κάνει μια αύρα Αύρα, που του δίνει +50% Σχολή Θανάτου Ζημιά και +20% πιθανότητα Βόλων Ισχύος.

Δεύτερος Κύκλος:
Ο δεύτερος κύκλος ενεργοποιείται στην αρχή του πέμπτου γύρου και επαναλαμβάνεται κάθε 4 γύρους.
  • "Αυτή η δύναμη θα κάνει τα ξόρκια σου να τρέμουν!" - Στην αρχή του πέμπτου γύρου, ο Σκελετικός Δράκος του Μάλιστερ αφαιρεί όλα τα Γούρια Γούρι και τις Προστασίες Ασπίδα από κάθε μάγο.
    • Οι μάγοι που χρησιμοποιούν Ενδυνάμωση, θα κερδίσουν 1 βόλο.

Αφού ο Μάλιστερ αλλάξει μορφή, δείτε τους κανόνες της δεύτερης μορφής εδώ.

Σημειώσεις Ξορκιών

Φυσική Επίθεση:

  • Κάνει 125 Σχολή Σκιάς Ζημιά ανά βόλο.
  • Ο Σκελετικός του Δράκος, αν και δεν αναγράφεται στην κάρτα, κάνει τη ζημιά σε όλους τους εχθρούς.

Περιγραφή Συγγράμματος Τερατολογίας

"Η πιο δυνατή και θανατηφόρα ενσάρκωση του Μάλιστερ, που έχει δει ποτέ η Σπείρα... Ως τώρα,τουλάχιστον."

Κάλεσμα Τέρατος
Κάρτα Καλέσματος
70px
Άνιμους: 30
Χρυσό: 1.000

Καλεσμένο Τέρας
Καλεσμένο Τέρας
70px
Άνιμους: 50
Χρυσό: 2.500

Το τέρας αυτό δεν μπορεί να διαλυθεί

ΠαθογένειαΔόρυ ΘανάτουΜόλυνσηΜαζική ΜόλυνσηΘανατηφόρα ΠανούκλαΞίφος του Θανάτου
ΚατάραΠροσποίησηΕνίσχυσηΏρα της ΠληρωμήςΕλάφι ΙππότηςΑφέντης της Νύχτας
Κάλεσμα του ΚρούλουΤέρας του Δρ. ΓατουλάινΚλοπή ΠροστασίαςΑφοπλισμόςΕξαγνιστική ΠροστασίαΚλοπή Γουριού

Χρυσό:

Καπέλα:

Τήβεννοι:

Μπότες:

Αθάμια:

Φυλαχτά:

Δαχτυλίδια:

Ραβδιά:

Τράπουλες:

Οικιακός Εξοπλισμός:

Κάρτες Θησαυρού:

Αντιδραστήρια:

Σνακ:

Κοσμήματα:

Κατοικίδια:

Σπόροι:

Μεταφορικά:

Ξόρκια:

Information Λείπει Ξόρκι
Στην παρούσα σελίδα λείπει ένα ή περισσότερα ξόρκια . Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν αυτό αποκτηθεί και προστεθεί.
Information Θέλει Περιεχόμενο
Στην παρούσα σελίδα λείπουν κάποια στοιχεία. Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν τα προσθέσετε