FANDOM

Μια από τις ωραίες δραστηριότητες του παιχνιδιού είναι και η κηπουρική!

Πως όμως μπορεί κάποιος να αρχίσει να φυτεύει; Ποιες είναι οι αποστολές που θα χρειαστεί να κάνει και ποια είναι τα φυτά; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ένας πολύ καλός κηπουρός είναι σε αυτή τη σελίδα.

Τα φυτά που μπορείτε να βρείτε σε όλη τη Μαγική Σπείρα βρίσκονται στη σελίδα Φυτά. Στη σελίδα μπορείτε να ανακαλύψετε απο που μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένους σπόρους φυτών, καθώς και τις ανάγκες του κάθε φυτού για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.
Όλα τα ξόρκια κηπουρικής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον κήπο σας, βρίσκονται στη σελίδα Ξόρκια Σχολής Κηπουρικής.

Για ποιο λόγο αξίζει η κηπουρική

Στην αρχή η κηπουρική είναι βαρετή διότι δεν μπορείς να βάλεις όσα φυτά θες και να έχεις σε κάποια φυτά κάποια Ξόρκια Κηπουρικής για ζιζάνια σύντομα. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, ειδικά όταν κάποιος είναι κάτω του επιπέδου 100, έχει λίγη ενέργεια ώστε να μπορέσει να στηρίξει μεγάλο κήπο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλοί να το εγκαταλείπουν πριν καν το ξεκινήσουν. Όμως αν ξεκινήσεις και δεις πόσο χρόνο πραγματικά θέλει, ίσως τότε πραγματικά να αλλάξεις το πως το σκεφτόσουν, συν τα πόσο όμορφα γραφικά έχει το παιχνίδι σε κάποια από αυτά. Οπότε γιατί να αφήσεις κάτι τόσο ήρεμο και όμορφο σαν δραστηριότητα στην άκρη?

Πως να ξεκινήσεις

Τα καλύτερα φυτά για έναν που μόλις ξεκινάει την κηπουρική με λίγες και εύκολες απαιτήσεις είναι:

Χρήσιμος εξοπλισμός

Ο εξοπλισμός ποικίλει ανάλογα το επίπεδο του μάγου που έχεις, δηλαδή όσο μεγαλύτερο μάγο έχεις, τόσο πιο καλό εξοπλισμό θα πάρεις διότι τα στατιστικά αυξάνου με το επίπεδο. Μόνο τα 3 αρχικά είναι σετ από το Κατάστημα Κορονών, τα υπόλοιπα 3 είναι σετ από πακέτα τα οποία θα σας πω από ποιο πέφτουν εφόσον σας πω τα νούμερα ενέργειας που δίνουν:

Όνομα Σετ Καπέλο Τήβεννος Παπούτσια Όνομα Σετ
Σετ Άρχοντα των Θηρίων +6 Ενέργεια +6 Ενέργεια +6 Ενέργεια +18 Ενέργεια
Φορεσιά Μπεϊκονέιτορ (55+ Επίπεδο) +12 Ενέργεια +10 Ενέργεια +8 Ενέργεια +30 Ενέργεια
Μεγαλοπρεπής Ενδυμασία (70+ Επίπεδο) +15 Ενέργεια +15 Ενέργεια +15 Ενέργεια +45 Ενέργεια
Pixie’s Set (90+ Επίπεδο) +12 Ενέργεια +22 Ενέργεια +17 Ενέργεια +51Ενέργεια
Σετ Στοιχιωτή του Δάσους (100+ Επίπεδο) +12 Ενέργεια +26 Ενέργεια +22 Ενέργεια +69 Ενέργεια
Σετ των Χιονογλιστρών (130+ Επίπεδο) +25 Ενέργεια +29 Ενέργεια +25 Ενέργεια +79 Ενέργεια

Επίσης, μπορείς να φτιάξεις το δικό σου κατοικίδιο ενέργειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις περισσότερη ενέργεια με τα ρούχα, όταν έχεις και ένα κατοικίδιο.

Πως να μεγαλώνουν γρηγορότερα τα φυτά

Τα φυτά έχουν κάποιες προτιμήσεις που τους δίνουν boost, δηλαδή να μεγαλώνουν γρηγορότερα. Για να το καταλάβουμε καλύτερα, ας πάρουμε για παράδειγμα τις Τεμπελοπατάτες. Αν απλά φυτέψουμε τις τεμπελοπατάτες θέλουν λίγο παραπάνω από 5 μέρες. Για να κατεβάσουμε τον χρόνο στις 3 μέρες καταρχάς πρέπει να έχουμε ένα σπίτι. Είναι 2 τα οποία είναι τα βασικά στην κηπουρική: η φάρμα, η οποία μπορείς να την πάρεις με 125.000 χρυσό από το κατάστημα κορονών ή τον βοτανικό κήπο, ο οποίος είναι από μαγικό πακέτο αλλά και τα 2 δίνουν την ίδια επιτάχυνση (15%). Επίσης για να αυξήσεις την επιτάχυνση μπορείς να βάλεις τα αντικείμενα σπιτιού Σκουπίδια και Σταθμός Σάντουιτς, τα οποία δίνουν 10% και 20% επιτάχυνση αντίστοιχα. Και τέλος, ο Βασιλιάς Πάρσλεϊ είναι ένα φυτό, το οποίο προτιμά ιδιαίτερα, οπότε καλό είναι να υπάρχουν κοντά στις τεμπελοπατάτες φυτεμένοι Βασιλιάδες Πάρσλεϊ και θα έχετε ένα 10% επιπλέον επιτάχυνση ακόμα κι ας είναι στο "νεκρό" στάδιο. Και μην ξεχνάτε, τα περισσότερα φυτά αγαπάνε το Ξωτικό, οπότε καλό είναι να το κάνετε τουλάχιστον 1-2 φορές ανάλογα τα πόσα φυτά έχετε και θα σας δώσει 20% επιτάχυνση. Κι έτσι το συγκεκριμένο φυτό θα είναι έτοιμο για θερισμό στις 3 μέρες. Αν θέλετε να φυτέψετε ένα άλλο φυτό είναι πολύ καλό να κοιτάτε τι προτιμάει ώστε να πάρετε την αντίστοιχη επιτάχυνση. Αντίστοιχα υπάρχει και η επιβράδυνση, για παράδειγμα αν φυτέψεις βρομερόχορτα, θα υπάρξει επιβράδυνση κατά 25% στις τεμπελοπατάτες που σημαίνει ότι θα χρειαστούν κι άλλο χρόνο για να ωριμάσουν.

Εξοικονόμηση ενέργειας

Για να μπορέσεις να ξοδέψεις λιγότερη ενέργεια στα φυτά, μπορείς να πάρεις Ξόρκια Κηπουρικής, τα οποία θέλουν λιγότερη ενέργεια για περισσότερα φυτά. Οπότε μια καλή τακτική είναι να φυτεύετε τους σπόρους σε μικρή απόσταση μεταξύ τους ώστε να μπορείτε να ικανοποιήσετε όλες τις ανάγκες τους με ένα ομαδικό ξόρκι κηπουρικής.

Καθηγητές Κηπουρικής

Οι καθηγητές είναι σε κάποια σταθερά σημεία και μπορείς να πάρεις Ξόρκια Κηπουρικής με χρυσό. Που θα τους βρεις:

Προσοχή: Για να πάρεις τα Ξόρκια Κηπουρικής από τους Φάρλεϊ, Ρότζερ Θαμνάκος και Μπάρλεϊ, πρέπει πρώτα να κάνεις τις δευτερεύουσες αποστολές για να τους ξεκλειδώσεις.

Τίτλοι Κηπουρικής

Για να ξεκινήσεις να παίρνεις τους τίτλους κηπουρικής, πρέπει να πάρεις εμπυρεία. Είναι κάποια φυτά που δίνουν αρκετή εμπειρία για να μπορέσεις να ανεβείς γρήγορα, τα οποία είναι οι τεμπελοπατάτες, τα κλειδολέμονα, η αλιγατοραχλαδιά και η υπεραλιγατοραχλαδιά. Ας περάσουμε στους τίτλους:

Τίτλος ΚηπουρικήςΕπίπεδο ΚηπουρικήςΕμπειρία για το επόμενο επίεπεδοΣυνολική Εμπειρία
Νεόφυτος Κηπουρός2100120
Μαθητευόμενος Κηπουρός3200320
Μυημένος Κηπουρός4500820
Ενδιάμεσος Κηπουρός51.0001.820
Προχωρημένος Κηπουρός62.0003.820
Πεπειραμένος Κηπουρός74.0007.820
Ειδικός Κηπουρός87.00014.820
Μάγιστρος Κηπουρός911.00025.820
Αρχιμάγιστρος Κηπουρός10160.000185.820
11200.000385.820
12250.000635.820
13312.500948.320
14390.6251.338.945
Θρυλικός Κηπουρός15439.4501.778.395
16494.3802.272.775
17556.1752.828.950
18625.7003.454.650
19700.9004.158.550
Κηπουρός Άφθονου Πράσινου204.862.450

Ζιζάνια και αντιμετώπιση

ΒαθμόςΖιζάνιοΞόρκια Εξουδετέρωσης
1Σμήνος από ΜύγεςΚεραυνός Ζουζουνιών
Τσουχτερό Εντομοσπρέι
Απόλυτο Εντομοσπρέι
2Ίχνη ΓκόουλΟρμητικοί Άνεμοι
Ζουζουνοεξολοθρευτής
Μεγάλος Εξολοθρευτής
2Αστραποζούζουνα-``-
3ΒρομοζούζουναΒαθιά Ψύξη
Λιβελούλες
4Γάντια ΈκρηξηςΒόμβα Νυχτερίδας
Μίνι Νυχτερίδες Αίματος
5Δαιμόνια ΚήπουΜυγοσκοτώστρα
Μικρό Ηλιόπτηνο
6Γκριζόκερο ΣκαθάριΑ-μπε-μπαράχνη
7Κόκκινα ΜυρμήγκιαΜυρμηγκολέων
Information Θέλει Μετάφραση
Η παρούσα σελίδα έχει κάποια στοιχεία που δεν είναι μεταφρασμένα. Όταν ολοκληρωθεί η μετάφραση αφαιρέστε το πρότυπο από την σελίδα