FANDOM

Γιεβγκένι Νυχτογλίστρης
205px
Επίπεδο:15
Πόντοι Ζωής:28.000
Κατηγορία:Απέθαντος
Σχολή:Σχολή Σελήνης
Τύπος:Αρχηγός
Διάτρηση:55%Διάτρηση (εικονίδιο)
Ενίσχυση:30% Σχολή Ζωής 15% Σχολή Πυρός Σχολή Καταιγίδας 
Αντίσταση:60% Σχολή Πάγου 30% Σχολή Θανάτου Σχολή Μύθου 
Ζαλίζεται:Όχι
Εξαπατάται:Όχι
Σύμμαχοι:
Τσιράκια:
  Βασανισμένος Σκιάχτης
  Βασανισμένος Σκιάχτης
  Βασανισμένος Σκιάχτης
Τοποθεσίες:

Μαγούπολη
  Κάστρο Σκοτεινόβαλτου
   Νεκροταφείο

Διάλογος

"Ο μεγάλος Μάλιστερ με διέταξε να έρθω εδώ, για να σε υποδεχτώ μικρέ μάγε. Αν σε εξολοθρεύσουμε, θα μας χαρίσει μια νέα ζωή. Πριν από πολύ καιρό ήμασταν οι πιο αφοσιωμένοι και επιδέξιοι μάγοι μάχης που είχαν ορκιστεί στον Οίκο Ντρέικ. Υπηρετούσαμε τον Βλάνταν Ντρείκ, έως ότου πέσαμε κατά την διάρκεια των Μεγάλων Πολέμων. Τώρα, μετά θάνατον, υπηρετούμε το γιο του. Όπως και να 'χει, η Μαγούπολη θα είναι για πάντα εχθρός μας."

Κλεψιές

  • "Θα αποκρούσω τη λεπίδα σου!" - Αν ένας μάγος κάνει κάποιο Γούρι Γούρι, ο Γιεβγκένι θα του κάνει Ψύξη.
    • Τα ξόρκια πεδίου Πεδίο ενεργοποιούν επίσης αυτή την κλεψιά.
    • Το ξόρκι Πειθώ αποτρέπει την Ψύξη, άρα και την απώλεια γύρου.
  • "Μου έδειξες τα χαρτιά σου!" - Αν ένας μάγος κάνει θετική προστασία Ασπίδα (π.χ. ασπίδες ή απορροφήσεις), θα κάνει Διάτρηση σε αυτόν που έλαβε την προστασία, σπάζοντάς τη.
    • "Φύγε από εδώ!" - Τα τσιράκια του θα κάνουν επίσης Κλοπή Προστασίας για να αφαιρεθούν όσες προστασίες έμειναν.
  • "Θα σε τρελάνω!" - Αν ένας μάγος κάνει αρνητικό Γούρι Γούρι (π.χ. Αδυναμία), θα κάνει Κακό Τζούτζου στον μάγο, σπάζοντας το αρνητικό Γούρι.

Κύκλοι
Σε αυτή τη μάχη υπάρχουν ταυτόχρονα δύο κύκλοι κλεψιών, ο Κύριος και ο Δευτερεύων.

Κύριος κύκλος:
Ο κύριος κύκλος αποτελείται από τρεις υπο-κύκλους με 5 γύρους ο καθένας (άρα συνολικά 15 γύρους). Όταν αυτοί περάσουν, επαναλαμβάνεται από την αρχή. Αν και με αυτό τον κύκλο κλεψιών αφαιρείται ένας βόλος Σκιάς από τον Γιεβγκένι Νυχτογλίστρη, μπορεί ακόμη να κάνει ενισχυμένα με Σκιά ξόρκια.
Σχολή Πάγου Υπο-κύκλος πάγου (Γύροι 1-5)
  • "Θα σε τυλίξω στην πανοπλία!" - Στον πρώτο γύρο αυτού του υπο-κύκλου, θα κάνει Παγωμένη Πανοπλία στον εαυτό του ή σε τσιράκι του.
  • "Θα σε διαλύσει ο παγωμένος αέρας!" - Στην αρχή του πέμπτου γύρου, θα κάνει Συγκαταβατικό Άνεμο, μια +35% για όλους τους Όλους τους Εχθρούς εκδοχή της Παγοπαγίδας, μια +35% εκδοχή του Παγοξίφους και Φρικτό Υφαντή, που κάνει 1.859-2.251 Σχολή Πάγου Ζημιά. Το τελευταίο θα το κάνει στον μάγο με τη λιγότερη υγεία.
Σχολή Μύθου Υπο-κύκλος Μύθου (Γύροι 6-10)
  • "Θα σου χαρίσω δύναμη!" - Στον πρώτο γύρο αυτού του υπο-κύκλου, ο Γιεβγκένι θα κάνει Επίδραση σε Τσιράκι στον εαυτό του ή σε κάποιο τσιράκι του.
  • "Κατάστρεψε τους εχθρούς μου!" - Στην αρχή του πέμπτου γύρου σε αυτό τον υπο-κύκλο, θα κάνει Ηρωικό Έπος, μια +35% σε όλους τους Όλους τους Εχθρούς εκδοχή της Μυθικής Παγίδας, μια +45% εκδοχή του Ξίφους Μύθου και Μυστικιστικό Κολοσσό, που κάνει 1.659 Σχολή Μύθου Ζημιά ή 2.319 Σχολή Μύθου Ζημιά αν είχε κάνει στον εαυτό του την Επίδραση σε Τσιράκι.
Σχολή Θανάτου Υπο-κύκλος Θανάτου (Γύροι 11-15)
Δευτερεύων κύκλος:
Ο δευτερεύων κύκλος ενεργοποιείται στον τρίτο γύρο και επαναλαμβάνεται κάθε 9 γύρους.
  • "Να φοβάσαι τα ουρλιαχτά του φεγγαριού!" - (Γύρος 3) Στο τέλος του τρίτου γύρου, ο Γιεβγκένι θα κάνει Μορφή: Κράντον (χρυσή), που κάνει 800 Σχολή Ζωής Ζημιά.
  • "Να φοβάσαι το δάγκωμα της Δρακοτοπίας!" - (Γύρος 6) Στο τέλος του έκτου γύρου, θα κάνει Μορφή: Αχτάνγκ (χρυσή), που κάνει 1.000 Σχολή Πυρός Ζημιά.
  • "Πρόσεχε!" - (Γύρος 9) Στο τέλος του ένατου γύρου, θα κάνει Μορφή Μαυρονέρης (χρυσή), που κάνει 1.200 Σχολή Σελήνης Ζημιά.

Περιγραφή Συγγράμματος Τερατολογίας

"Ένας έμπειρος μάγος μάχης, που έδωσε τη ζωή του για τον Οίκο Ντρέικ. Ως Απέθαντος υπηρετεί πιστά τον Μάλιστερ τον Αθάνατο φυλώντας το νεκροταφείο του."

Κάλεσμα Τέρατος
Κάρτα Καλέσματος
70px
Άνιμους: 20
Χρυσό: 1.000

Καλεσμένο Τέρας
Καλεσμένο Τέρας
70px
Άνιμους: 30
Χρυσό: 2.500

Το τέρας αυτό δεν μπορεί να διαλυθεί

Ασπίδα ΛεγεώναςΠαγωμένη ΠανοπλίαΠαγοξίφοςΨύξηΚαταβατικός ΆνεμοςΧειμωνοσελήνη
Παγωμένος ΓίγανταςΜαλλιμαμούθΦρικτός ΥφαντήςΑφέντης του ΧειμώναΜόλυνσηΚακό Τζούτζου
Ξίφος του ΘανάτουΣκοτεινή ΣυμφωνίαΠροσποίησηΏρα της ΠληρωμήςΑφέντης της ΝύχταςΚάλεσμα του Κρούλου
ΣκιάχτροΤέρας του Δρ. ΓατουλάινΕπίδραση σε ΤσιράκιΞίφος ΜύθουΔιάτρησηΕκτυφλωτικό Φως
Ηρωικό ΈποςΜυστικιστικός ΚολοσσόςΜέδουσαΒασιλίσκος

Χρυσό:

Καπέλα:

Τήβεννοι:

Μπότες:

Αθάμια:

Φυλαχτά:

Δαχτυλίδια:

Ραβδιά:

Τράπουλες:

Οικιακός Εξοπλισμός:

Κάρτες Θησαυρού:

Αντιδραστήρια:

Σνακ:

Κοσμήματα:

Κατοικίδια:

Σπόροι:

Μεταφορικά:

Ξόρκια:

Information Λείπει Ξόρκι
Στην παρούσα σελίδα λείπει ένα ή περισσότερα ξόρκια . Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν αυτό αποκτηθεί και προστεθεί.
Information Θέλει Περιεχόμενο
Στην παρούσα σελίδα λείπουν κάποια στοιχεία. Αφαιρέστε, ή επεξεργαστείτε το πρότυπο από την σελίδα όταν τα προσθέσετε